Jak możemy Ci pomóc?

Odszukaj odpowiedzi
na najczęściej zadawane pytania

Ogólne

Użytkownicy

Twórcy

Kontakt

Ogólne

Czym jest portal mystars?

mystars to serwis społecznościowy, który łączy Twórców publikujących interesujące treści z ich fanami. Platforma pozwala jednocześnie na szybką i wygodną monetyzację wartościowego contentu. Jeśli jesteś Twórcą, to po rejestracji na portalu zyskasz możliwość publikacji kreatywnych treści o wybranej przez Ciebie tematyce. Na mystars możesz generować zyski z materiałów, którymi chcesz podzielić się ze swoimi fanami. Jeśli szukasz kreatywnych Twórców, to na mystars znajdziesz mnóstwo treści, które spełnią Twoje oczekiwania. Zyskasz możliwość kontaktu z ulubionymi Twórcami oraz dostęp do publikowanych przez nich treści.

mystars to bezpieczna i komfortowa przestrzeń oferująca atrakcyjne treści oraz wiele form generowania przychodu.

Jak mogę uzyskać status Twórcy na portalu?

Na mystars masz niepowtarzalną okazję, aby podzielić się z innymi swoją twórczością, a jednocześnie w prosty sposób zmonetyzować autorskie treści.

Tylko jeden krok dzieli Cię od uzyskania statusu Twórcy na mystars. Wystarczy, że pozytywnie przejdziesz weryfikację konta. Pamiętaj, że Twórcą może zostać wyłącznie osoba, która ukończyła 18 lat.

Jak zweryfikować konto?

Jeśli chcesz w pełni korzystać z możliwości, jakie daje serwis mystars, to koniecznie zweryfikuj swoje konto. Dzięki temu zyskasz dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu i zaczniesz zarabiać na publikowanych treściach.

W celu weryfikacji konta na portalu, rozwiń zakładkę Profil i wybierz pole Edytuj profil. Następnie dodaj swoje zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, opis oraz uzupełnij dane do wypłaty zarobionych środków (imię, nazwisko, numer rachunku bankowego). Do pozytywnej weryfikacji konta na portalu NIE potrzebujemy od Ciebie żadnych dodatkowych dokumentów. Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić dane do wypłaty przed ich zapisaniem. Po ich ustawieniu nie możesz dokonać samodzielnie zmiany. W ten sposób chronimy środki na wypadek nieautoryzowanego dostępu do Twojego profilu.

Po uzupełnieniu danych rozwiń zakładkę Profil, wybierz opcję Weryfikacja i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Po wysłaniu Twój formularz zostanie sprawdzony w ciągu maksymalnie 36 godzin. O wyniku weryfikacji poinformujemy Cię mailowo.

Dlaczego muszę weryfikować swój profil?

Celem procesu weryfikacji profilu na mystars jest zablokowanie dostępu do portalu osobom nieuczciwym, publikującym cudze treści i próbującym zarabiać na ich udostępnianiu. Weryfikacja konta ma chronić Twórców przed nieuczciwą konkurencją oraz Użytkowników przed próbami wyłudzenia pieniędzy. mystars to społeczność funkcjonująca na jasnych i uczciwych zasadach. Weryfikacja profilu pozwoli Ci stać się jej integralną częścią.

Dlaczego moja weryfikacja została odrzucona?

W przypadku odrzucenia weryfikacji Twojego profilu otrzymasz stosowną informację na adres mail podany w trakcie rejestracji na mystars. W większości przypadków powodem jest:

  • niepoprawna treść zamieszczona na kartce weryfikacyjnej,
  • kartka weryfikacyjna w formie wydruku, bez pisma odręcznego,
  • wykonanie zdjęcia samej kartki,
  • brak widocznej twarzy na zdjęciu,
  • nieczytelne lub zmodyfikowane za pomocą filtrów zdjęcie,
  • użycie zdjęcia innej osoby.
Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem procesu weryfikacji uzupełnić profil o zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, opis oraz dane do wypłaty środków. Zdjęcie weryfikacyjne powinno być czytelne. Nie może być poddane obróbce w programach graficznych. Zdjęcie posłuży tylko do potwierdzenia Twojej tożsamości i NIE zostanie nigdzie opublikowane.

W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procesu weryfikacji napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl.

Jak zgłosić łamanie regulaminu przez innego Użytkownika?

Cała społeczność mystars kieruje się przejrzystymi zasadami. W każdej rodzinie zdarzają się jednak „czarne owce”. Nie musisz obawiać się ich negatywnego wpływu na Twoją obecność na portalu. Nasza administracja stara się na bieżąco wychwytywać takich Użytkowników. W tej kwestii liczymy także na Twoją pomoc!

Jeśli zauważysz, że jakieś konto narusza zasady obowiązujące na portalu, to możesz nam to zgłosić, wchodząc na dany profil, klikając znaczek znajdujący się w prawym górnym rogu głównego zdjęcia i wybierając opcję Zgłoś konto. Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie i w przypadku jego zasadności zablokujemy danego Użytkownika.

Czy mogę mieć więcej niż jedno konto?

Pamiętaj, że konto na portalu mystars umożliwia Ci nie tylko publikację własnych materiałów, ale także subskrybowanie treści udostępnianych przez pozostałych Użytkowników. Jedno konto daje Ci możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności portalu.

Tworzenie wielu kont w serwisie mystars jest zabronione. Jeśli chcesz założyć nowy profil, najpierw musisz usunąć dotychczasowe konto. Jeżeli chcesz jedynie zmienić swoją nazwę Użytkownika na portalu, to napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl.

Nie otrzymałem linku aktywacyjnego do konta.

Nie możesz sprawdzić wszystkich funkcjonalności portalu mystars, ponieważ nadal czekasz na maila z linkiem aktywacyjnym? Powinien dotrzeć do Ciebie maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu rejestracji. W międzyczasie koniecznie sprawdź folder SPAM. Zweryfikuj także poprawność Twojego adresu mail podanego przy rejestracji.

Szybkość dostarczenia maila z linkiem aktywacyjnym zależy w głównej mierze od ustawień Twojego programu pocztowego. Jeśli po upływie 30 minut nadal nie otrzymasz wiadomości, napisz do nas maila na adres kontakt@mystars.pl.

Jak usunąć konto?

mystars to najlepsze miejsce do monetyzacji treści i zarabiania na własnej twórczości. To także wyjątkowa platforma, która daje Ci możliwość podziwiania kreatywności innych osób. Jeśli jednak uznasz, że nie chcesz być już częścią naszej społeczności, to wystarczy rozwinąć zakładkę Ustawienia i wybrać opcję Zamknięcie konta. Aby trwale usunąć konto w serwisie mystars, musisz podać hasło oraz zatwierdzić swoją decyzję, klikając link umieszczony w wiadomości wysłanej na Twój adres mailowy.

Pamiętaj, że usunięcie konta jest możliwe tylko wtedy, gdy nie masz aktywnych subskrypcji lub środków zgromadzonych na koncie. W przypadku problemów napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl.

Użytkownicy

Jak mogę skontaktować się z Twórcą?

Jako Użytkownik portalu mystars możesz nie tylko oglądać treści publikowane przez ulubionych Twórców, ale także kontaktować się z nimi za pomocą wiadomości tekstowych. Chat to proste narzędzie do szybkiej komunikacji. Za jego pośrednictwem możesz docenić kreatywność danego Twórcy podczas bezpośredniej rozmowy. Chat jest dostępny wyłącznie dla Użytkownika, który ma aktywną subskrypcję danego profilu. W ramach wykupionej subskrypcji możesz wysyłać dowolną liczbę wiadomości do wybranego Twórcy.

Czym jest subskrypcja profilu?

Jako użytkownik portalu mystars masz możliwość przeglądania nie tylko publicznych treści, ale także płatnych materiałów publikowanych przez Twoich ulubionych twórców. Jednym ze sposobów uzyskania takiego dostępu jest subskrypcja wybranego profilu. Na portalu mystars udostępniamy możliwość wykupienia subskrypcji na 1 miesiąc. Dzięki temu możesz bez ograniczeń przeglądać treści publikowane w formie postów z filmami lub zdjęciami na profilu ulubionego autora.

Jak mogę zasubskrybować profil twórcy?

Na portalu mystars możesz subskrybować dowolną liczbę profili. Dzięki temu masz dostęp do ekskluzywnych materiałów, które nie są dostępne dla wszystkich Użytkowników. Aby wykupić subskrypcję, wejdź na profil ulubionego Twórcy i wybierz przycisk Wykup dostęp. W kolejnym kroku wybierz formę zapłaty i zrealizuj płatność online. Wykupiona subskrypcja jest ważna przez 30 dni. Dzięki subskrypcji zyskujesz dostęp do zawartości wszystkich postów publikowanych przez danego Twórcę na jego profilu.

Czy wykupiona subskrypcja odnawia się automatycznie?

Po wykupieniu subskrypcji zyskujesz na 30 dni dostęp do materiałów publikowanych przez wybranego Twórcę. Płatność za subskrypcję NIE jest odnawiana automatycznie. Nie musisz pamiętać o rezygnacji z wykupionego dostępu. Subskrypcja wygaśnie automatycznie po upływie 30 dni. Po zakończeniu subskrypcji możesz ją ponownie wykupić, wybierając przycisk Wykup dostęp i dokonując płatności online.

Czym jest album?

Album to jedna z funkcjonalności portalu, która umożliwia Twórcy dodawanie materiałów w jednym folderze. Mogą być w nim publikowane zarówno zdjęcia, jak i filmy. Treści zamieszczone w albumie nie są dostępne dla wszystkich Użytkowników. Aby uzyskać możliwość przeglądania zawartości wybranego folderu, musisz wykupić dostęp. Jest on ważny przez 30 dni od momentu dokonania płatności. Dostęp do albumu nie wymaga wykupienia subskrypcji danego Twórcy.

Jak mogę zakupić dostęp do albumu?

Wykupując dostęp do albumu, możesz przez 30 dni bez żadnych ograniczeń przeglądać ekskluzywne treści, które nie są dostępne dla wszystkich Użytkowników. Zamieszczone w nim materiały mają formę zdjęć oraz filmów.

W celu wykupienia dostępu do albumu, wejdź na profil wybranego Twórcy i wybierz zakładkę Albumy. Znajdź interesujący Cię folder i wybierz przycisk Wykup dostęp. Płatność za dostęp do albumu jest realizowana w formie online. Po przejściu przez proces płatności automatycznie zyskujesz dostęp na 30 dni do wszystkich treści zamieszczonych w folderze. Pamiętaj, że subskrypcja NIE odnawia się automatycznie. Po jej zakończeniu utracisz możliwość przeglądania materiałów. W ramach konta na portalu mystars możesz wykupić dostęp do dowolnej liczby albumów.

Czym są napiwki?

Chcesz docenić kreatywność ulubionego Twórcy i zmotywować go do publikacji kolejnych treści? Od teraz możesz przekazać mu napiwek, który będzie wyrazem uznania dla jego twórczości. Napiwki mają formę dobrowolnych wpłat. Możesz je przekazywać na 3 sposoby:

  • wybierając przycisk $ w widoku głównym profilu Twórcy,
  • wybierając przycisk $ znajdujący nad okienkiem do wpisania komentarza,
  • w trakcie wysyłania wiadomości do Twórcy.
Minimalna wysokość napiwku wynosi 5 złotych. Dobrowolne wpłaty na rzecz Twórców nie podlegają zwrotowi. Po dołączeniu napiwku do komentarza lub wiadomości zostaną one wyróżnione na liście. Po przekazaniu napiwku Twórca otrzyma powiadomienie z informacją o przekazanym przez Ciebie datku.

Czym jest wiadomość Pay2Unlock?

Chcesz otrzymać od ulubionego Twórcy zdjęcia lub filmy przygotowane tylko dla Ciebie? Już teraz możesz ustalić z nim szczegóły w prywatnej korespondencji i otrzymać ekskluzywne materiały w formie wiadomości Pay2Unlock. Dostęp do treści przygotowanych przez Twórcę otrzymasz po wpłaceniu określonej przez niego kwoty. Po dokonaniu wpłaty online zyskasz możliwość przeglądania przesłanych zdjęć i filmów bez ograniczeń czasowych.

Czym jest post Pay2Unlock?

Użytkownicy portalu mystars mają wiele możliwości dostępu do ekskluzywnych treści publikowanych przez Twórców. Jedną z nich są posty Pay2Unlock. To idealny wybór w sytuacji, jeśli dopiero zastanawiasz się nad subskrybowaniem danego Twórcy, ale przed podjęciem decyzji chciałbyś przyjrzeć się bliżej jego twórczości. Posty Pay2Unlock nie wymagają aktywnej subskrypcji. Pamiętaj też, że wykupienie subskrypcji nie odblokowuje dostępu do postów Pay2Unlock. Aby uzyskać dostęp do treści opublikowane w postach Pay2Unlock, musisz zapłacić kwotę ustaloną przez Twórcę.

Czym jest pakiet Snapchat?

Stając się częścią społeczności mystars, możesz oglądać nie tylko zdjęcia i filmy publikowane przez wybranego Twórcę na swoim profilu, ale także materiały zamieszczanie na jego prywatnym koncie Snapchat. Dostęp do tych treści możesz wykupić w formie czasowych pakietów bezpośrednio na mystars. Twórca udziela czasowego dostępu do prywatnego konta Snapchat, aktywując pakiety na 3, 7, 30, 60, 90 dni i do każdego ustawiając wybraną przez siebie kwotę. Już teraz masz okazję śledzić publikacje ulubionego Twórcy nie tylko na portalu mystars, ale także w innych serwisach społecznościowych jak Snapchat.

Jak wykupić dostęp do konta Snapchat twórcy?

Dostęp do treści publikowanych na prywatnym koncie Snapchat przez Twojego ulubionego Twórcę możesz uzyskać po opłaceniu wybranego pakietu. Pamiętaj, że do przeglądania treści na Snapchat potrzebne jest aktywne konto w tym serwisie. Przed wykupieniem pakietu koniecznie wpisz swoją nazwę Użytkownika Snapchat w edycji profilu. Aby to zrobić, wybierz zakładkę Profil i kliknij opcję Edytuj profil. Następnie wpisz w odpowiednie pole swoją nazwę Użytkownika ze Snapchata i zatwierdź przyciskiem Zapisz zmiany.

W kolejnym kroku wejdź na profil ulubionego Twórcy i kliknij przycisk Snapchat – Pakiety. Wybierz interesujący Cię pakiet spośród opcji udostępnionych przez Twórcę. Kliknij przycisk Wykup dostęp i przejdź przez proces płatności online. Po dokonaniu zapłaty za wskazany pakiet uzyskasz dostęp do treści publikowanych na koncie Snapchat wybranego Twórcy.

W jaki sposób mogę zapłacić za dostęp do treści?

Jako Użytkownik portalu mystars możesz w prosty i szybki sposób uzyskać dostęp do wybranych treści. Korzystamy z usług Cashbill, sprawdzonego pośrednika płatności internetowych. Za dostęp do treści możesz zapłacić przelewem błyskawicznym PayByLink lub korzystając z BLIKa. Proponujemy także finalizację transakcji przez konto YetiPay, do którego możesz podpiąć swoją kartę kredytową. YetiPay umożliwia realizację płatności w dowolnej walucie. Każdy etap transakcji płatniczej jest realizowany przez połączenie szyfrowane, dzięki czemu Twoje środki są bezpieczne.

Czy mogę odzyskać wpłacone środki, jeśli wykupione materiały nie spełnią moich oczekiwań?

Na mystars staramy się sprawnie łączyć Twórców publikujących określone materiały z Użytkownikami szukającymi tego typu treści. Niestety nie mamy wpływu na ilość oraz jakość udostępnianych materiałów. Niezadowolenie z wykupionych treści nie jest podstawą do ubiegania się o zwrot środków. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Twórca zamieści na swoim profilu materiały, które nie są jego własnością. W takiej sytuacji napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl. W momencie uznania zasadności zgłoszenia przyznamy Ci zwrot wpłaconych środków.

Co zrobić, jeśli pomimo opłacenia subskrypcji lub dostępu do albumu nie mam możliwości przeglądania tych treści?

Po dokonaniu płatności za subskrypcję lub wybrane materiały automatycznie otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem transakcji oraz dostęp do opłaconych treści. Jeżeli pomimo pobrania środków z konta i otrzymania na adres mail wiadomości z potwierdzeniem nadal nie masz dostępu do opłaconych usług, napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl. W treści zgłoszenia koniecznie umieść:

  • swoją nazwę Użytkownika,
  • datę transakcji,
  • ID transakcji,
  • rodzaj zakupionych materiałów (subskrypcja profilu, album, napiwek, post lub wiadomość Pay2Unlock).

Wykupiłem dostęp do konta Snapchat, ale twórca nie dodał mnie do znajomych.

Wykupienie dostępu do konta Snapchat wybranego Twórcy daje Ci możliwość przeglądania kolejnej porcji ekskluzywnych materiałów. Twórca ma 72h na aktywację Twojego profilu na platformie Snapchat. Jeśli po upływie tego czasu Twórca nie doda Cię do grona znajomych, to napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl . w treści wiadomości koniecznie załącz:

  • swoją nazwę Użytkownika,
  • datę transakcji,
  • ID transakcji,
  • zrzuty ekranu ze Snapchata.
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Twórcą. Jeżeli pomimo naszej interwencji nie zostaniesz dodany do grona znajomych wybranego Twórcy, automatycznie przyznamy Ci zwrot wpłaconych środków. Jeżeli po kontakcie z naszej strony nic się nie zmieni, automatycznie przyznamy Ci zwrot środków.

Film się nie odtwarza, co powinienem zrobić?

Filmy to jeden z najpopularniejszych rodzajów twórczości publikowanej na portalu mystars. Przed publikacją w serwisie każdy plik jest sprawdzany pod kątem prawidłowego wyświetlania oraz zgodności z regulaminem. Problemy z odtwarzaniem filmu przez użytkowników portalu najczęściej mają charakter techniczny.

Jeśli nie możesz uruchomić filmu wybranego Twórcy, to w pierwszej kolejności sprawdź swoje połączenie z Internetem. Następnie spróbuj odtworzyć film na zalecanej przez nas przeglądarce Google Chrome, Firefox lub Safari. Jeśli nie uda Ci się odtworzyć pliku na wymienionych przeglądarkach, spróbuj uruchomić odtwarzanie na innym urządzeniu. W przypadku dalszych problemów napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl.

Co mam zrobić jeśli ktoś zakupił materiały z mojego konta bez mojej wiedzy?

Priorytetem portalu mystars jest zapewnienie wszystkim Użytkownikom maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. Dlatego strona mystars.pl jest chroniona certyfikatem SSL. Jeżeli doszło do nieautoryzowanego opłacenia zakupu materiałów przez portal mystars, to powinieneś niezwłocznie skontaktować się ze swoim bankiem lub dostawcą usług YetiPay. Pamiętaj, że sama płatność odbywa się bezpośrednio na stronie banku lub YetiPay. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez portal mystars jest wysłanie na adres kontakt@mystars.pl kopii zgłoszenia do banku lub serwisu YetiPay dotyczącego nieautoryzowanego dostępu do panelu płatności. Reklamacje złożone wyłącznie w formie oświadczenia Użytkownika (bez kopii zgłoszenia do banku lub serwisu YetiPay) nie będą rozpatrywane.

Czy mogę zmienić adres e-mail, na który założyłem konto?

Adres mailowy podany podczas rejestracji na portalu mystars nie jest wyświetlany innym Użytkownikom. Ze względów bezpieczeństwa nie udostępniamy opcji zmiany adresu mail bezpośrednio w Twoim profilu na portalu.

Jeżeli z różnych względów chcesz zmienić adres mail przypisany do profilu, to napisz do nas na kontakt@mystars.pl.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w trakcie jej trwania i otrzymać zwrot pieniędzy?

Subskrypcja daje Ci możliwość swobodnego przeglądania przez 30 dni materiałów publikowanych na koncie ulubionego Twórcy. Jedyną formą zgłoszenia chęci rezygnacji z subskrypcji jest reklamacja złożona na adres kontakt@mystars.pl. W przypadku zasadności reklamacji, subskrypcja zostanie anulowana a środki zwrócone na Twoje konto.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy jeśli wykupione materiały nie zgadzają się z opisem?

Jednym z priorytetów portalu mystars jest dostarczenie użytkownikom interesujących treści w formie zdjęć i filmów. Jeżeli materiały, do których wykupiłeś dostęp, nie zgadzają się z opisem, to przysługuje Ci zwrot wpłaconych środków.

W celu uruchomienia procedury reklamacji prześlij zgłoszenie na adres kontakt@mystars.pl. W jego treści koniecznie podaj swoją nazwę Użytkownika oraz nazwę Twórcy i materiałów, które są niezgodne z opisem. Do maila dołącz krótki opis sytuacji oraz potwierdzenie przelewu lub zapłaty za materiały będące przedmiotem reklamacji. Pamiętaj, że na przesłanie zgłoszenia masz 48 godzin od momentu dokonania płatności za kwestionowane materiały. W przypadku uznania zgłoszenia za zasadne wpłacone środki zostaną zwrócone na Twoje konto. O wyniku postępowania poinformujemy Cię drogą mailową na adres podany podczas rejestracji.

Twórcy

W jakim formacie powinny być dodawane materiały?

Obawiasz się kwestii technicznych związanych z dodawaniem materiałów do konta na portalu mystars? Teraz możesz dodawać je w dowolnej formie. Przed publikacją wykonamy konwersję materiałów do formatów wspieranych przez większość przeglądarek. To zapewni Twoim fanom najwyższą jakość i bezproblemowy dostęp do publikowanych treści.

Jakiej wielkości powinny być dodawane pliki?

Zdajemy sobie sprawę, że kreatywność Twórców na mystars nie zna granic. Nie mamy zamiaru jej ograniczać. Musimy jednak stosować się do pewnych reguł, które zapewnią płynne funkcjonowanie portalu. Dlatego maksymalny rozmiar pojedynczego pliku nie może przekraczać 2 GB. Jeśli nie chcesz konwertować pliku i zmniejszać jego rozmiaru kosztem jakości, to po prostu podziel go na mniejsze części. Dzięki temu zyskasz dodatkowe szanse na monetyzację publikowanych treści.

Jak mogę wypłacić środki z mojego konta?

mystars to platforma pozwalająca na wygodną monetyzację treści. Publikując swoją twórczość, możesz powiększać społeczność fanów i zarabiać na własnej kreatywności.

Zgromadzone środki wypłacane są automatycznie. Wypłatę możesz otrzymać 2 x w tygodniu, 1 x w tygodniu, 2 x w miesiącu lub 1 x w miesiącu - To Twój wybór. Minimalna kwota wypłaty wynosi 100 złotych.

Jaka jest wysokość prowizji pobieranej przez portal?

Publikacja treści na portalu mystars to nie tylko prosty sposób dotarcia do dużej grupy odbiorców, ale także gwarancja niskich prowizji za wypłatę zgromadzonych środków. Standardowa opłata wynosi 20%. Dla najbardziej aktywnych Twórców przewidujemy możliwość negocjacji tej stawki. Przez pierwszy miesiąc od rejestracji konta możesz korzystać z preferencyjnej prowizji w wysokości 5%.

Jak mogę dodać post?

Dzięki sprawnej komunikacji z Użytkownikami portalu mystars skutecznie wypromujesz swoje treści i będziesz systematycznie powiększać grono fanów. Posty publikowane na Twoim profilu mogą mieć formę tekstową oraz zawierać zdjęcie lub film.

Aby dodać nowy post, musisz rozwinąć zakładkę Profil i wybrać opcję Dodaj nowy post lub skorzystać z zielonego przycisku znajdującego się w prawym dolnym roku ekranu. Po jego kliknięciu zyskasz możliwość dodania wiadomości tekstowej oraz załącznika w formie zdjęcia lub filmu. Na portalu mystars udostępniamy trzy rodzaje postów:

  • promocyjny, który jest widoczny dla wszystkich Użytkowników portalu,
  • z ograniczonym dostępem, który jest przeznaczony wyłącznie dla Twoich subskrybentów,
  • Pay2Unlock, czyli post, którego treść jest dostępna po dokonaniu wpłaty ustalonej przez Ciebie kwoty.
Tylko od Ciebie zależy, jakimi treściami podzielisz się ze społecznością mystars i w jaki sposób zmonetyzujesz swoją twórczość.

Jak usunąć lub edytować post?

Każdy post dodany na swoim profilu możesz w dowolnej chwili edytować lub usunąć. W tym celu musisz jedynie kliknąć znak znajdujący się w prawym górnym roku okienka z postem, a następnie wybrać pożądaną akcję. Przed usunięciem posta zostaniesz poproszony o potwierdzenie tej decyzji. W ten sposób unikniesz ryzyka przypadkowego skasowania treści na Twoim profilu. Pamiętaj, że nie możesz przywrócić usuniętego posta.

Jak mogę dodać album?

Publikacja albumu zdjęć lub filmów na mystars ułatwi Ci posegregowanie treści, którymi chcesz podzielić się z innymi Użytkownikami. W albumie możesz zaprezentować zdjęcia i filmy z jednej sesji lub materiały powiązane tematycznie. To pozwoli Ci przyciągnąć Użytkowników szukających ściśle określonych treści.

Aby dodać album, wystarczy rozwinąć zakładkę Profil i wybrać opcję Dodaj nowy album. Możesz także skorzystać z zielonego przycisku w prawym dolnym rogu ekranu.

Przed publikacją albumu musisz dodać jego tytuł, krótki opis, okładkę oraz zawartość w postaci zdjęć lub filmów. Dostęp do wszystkich albumów publikowanych na portalu jest płatny. Minimalna kwota, jaką możesz ustawić za przeglądanie albumu, to 20 złotych.

W jakim formacie powinny być dodawane materiały?

Na portalu mystars możesz publikować filmy, których wielkość nie przekracza 2 GB. Dlatego jeżeli masz problem z dodaniem pliku, to w pierwszej kolejności sprawdź, czy nie jest za duży. Następnie zweryfikuj, czy masz aktywne połączenie z Internetem. Możesz także spróbować skorzystać z innej przeglądarki lub urządzenia. Jeśli pomimo tego nie jesteś w stanie dodać pliku, to koniecznie napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl. Postaramy się rozwiązać Twój problem i przywrócić możliwość szybkiego dodawania filmów na profilu.

Nie mogę dodać filmu

Dzięki uruchomieniu subskrypcji zaczniesz zarabiać na publikowanych przez siebie treściach. Po wykupieniu dostępu fani zyskują możliwość przeglądania płatnych materiałów na Twoim profilu.

W celu ustawienia kwoty subskrypcji, rozwiń zakładkę Finanse i wybierz opcję Ustawienia subskrypcji. Następnie wybierz jedną z propozycji lub wpisz samodzielnie dowolną wartość. Pamiętaj, że minimalny koszt subskrypcji to 20 złotych.

Zapewnij swoim fanom łatwy dostęp do ekskluzywnych materiałów i zacznij zarabiać na swojej kreatywności.

Chcę zmienić numer konta, na które wypłacam środki.

Wypłatę środków zgromadzonych na swoim profilu mystars możesz zlecić w dowolnym momencie. Wskazana kwota zostanie przesłana na rachunek bankowy podany przez Ciebie podczas weryfikacji konta. Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwa zmiana numeru konta z poziomu edycji profilu. W celu aktualizacji danych do wypłaty prześlij stosowną informację na adres kontakt@mystars.pl.

Dlaczego mój post został ukryty?

Wszystkie treści publikowane na portalu mystars przechodzą dwuetapową (automatyczną i ręczną) moderację. Posty niezgodne z obowiązującym regulaminem są ukrywane lub usuwane. Jeśli Twój post został ukryty, to w pierwszej kolejności sprawdź, czy jego treść nie naruszała zasad obowiązującego regulaminu. Pamiętaj, że nieprzestrzeganie zasad obowiązujących na portalu może skutkować:

  • zablokowaniem możliwości publikacji treści,
  • koniecznością ponownej weryfikacji,
  • usunięciem konta.
Jeżeli nadal masz wątpliwości dotyczące przyczyn ukrycia treści posta, to napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl.

Jakie treści mogę zamieszczać w formie darmowych lub płatnych publikacji?

Pragniemy dać Ci pełną swobodę w zakresie publikacji treści na mystars. Przestrzegamy jednak zasad zapisanych w regulaminie portalu.

Zgodnie z obowiązującymi regułami darmowe treści publikowane na portalu muszą przedstawiać Twoją osobę. Nie mogą to być materiały znalezione w Internecie ani należące do osób trzecich. Materiały prezentujące nagość możesz publikować jedynie w formie płatnych treści.

Niedozwolona jest publikacja:

  • >treści zawierających materiały niezgodne z obowiązującym prawem, a w szczególności pornografię dziecięcą, odwołania do nienawiści na tle rasowym, etnicznym, religijnym lub jakimkolwiek innym,
  • >materiały, które propagują faszyzm, nazizm lub inne podobne ideologie,
  • >treści zawierające rażąco drastyczne lub brutalne materiały.
Pamiętaj, że łamanie obowiązującego regulaminu może skutkować nawet usunięciem Twojego konta na portalu mystars.

Jak mogę wysłać do innego Użytkownika wiadomość Pay2Unlock?

Wiadomość Pay2Unlock to kolejna forma szybkiej monetyzacji Twoich treści na portalu. Już teraz możesz udostępnić ekskluzywne materiały przygotowane na życzenie innego Użytkownika. Jak to zrobić? Wystarczy, że w konwersacji z danym Użytkownikiem wybierzesz ikonę kłódki, a następnie wypełnisz krótki formularz:

  • wpisując treść wiadomości,
  • dodając do niej materiały w formie zdjęć lub filmu,
  • określając kwotę dostępu do treści.
Po wypełnieniu wszystkich pól formularza kliknij przycisk Wyślij wiadomość.

Jak stworzyć post Pay2unlock?

Posty Pay2Unlock to jedna z podstawowych form monetyzacji treści na portalu mystars. Od teraz możesz udostępniać materiały dla swoich fanów i zarabiać na ich publikacji.

Aby dodać nowy post Pay2Unlock, musisz rozwinąć zakładkę Profil i wybrać opcję Dodaj nowy post lub skorzystać z zielonego przycisku znajdującego się dolnej części ekranu. Następnie dodaj wiadomość tekstową oraz załącznik w formie zdjęcia lub filmu. Przed publikacją ustaw kwotę za dostęp do posta. Minimalny koszt dostępu to 20 złotych. Po wypełnieniu wszystkich pól formularza kliknij przycisk Dodaj post.

Kto może oglądać treści opublikowane na moim profilu?

Głównym założeniem portalu mystars jest prezentowanie Twórców oraz publikowanych przez nich treści jak największej grupie odbiorców. Dlatego każdy Użytkownik, który wejdzie na Twój profil, uzyska dostęp do opublikowanych przez Ciebie postów darmowych (promocyjnych). Jednocześnie otrzyma możliwość przeglądania treści płatnych pod warunkiem wykupienia subskrypcji.

Publikacja atrakcyjnych treści w formie darmowych postów pomoże Ci wypromować profil i zachęcić Użytkowników do wykupienia płatnego dostępu.

Kto ma dostęp do moich danych i czy są one bezpieczne?

Jednym z priorytetów portalu mystars jest ochrona Twoich danych przed dostaniem się w niepowołane ręce i wykorzystaniem w sposób niezgodny z obowiązującym prawem. Dostęp do informacji podanych w procesie rejestracji i weryfikacji konta (dane do logowania, adres mail, imię, nazwisko, numer rachunku bankowego) ma wyłącznie administracja portalu oraz podmioty obsługujące płatności.

Czy mogę wysyłać numer konta lub prosić o kody blik w wiadomości prywatnej?

Wszystkie wiadomości zawierające w treści numer konta, prośby o udostępnienie kodu blik lub podejrzane odnośniki do innych stron są niezgodne z regulaminem portalu mystars. Treści takie będą weryfikowane przez nasz system pod kątem próby oszustwa. W przypadku wykrycia tego typu działań Użytkownik otrzyma od nas wiadomość informującą o naruszeniu regulaminu i związanych z tym konsekwencjach. Treść wiadomości zawierająca numer konta lub jakiekolwiek kody może zostać ukryta. Użytkownikom wysyłającym wiadomości o takiej treści grozi blokada konta na portalu mystars.

Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z nami. Napisz do nas na adres kontakt@mystars.pl. Odezwiemy się do Ciebie!